|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Skargi słupszczan
Około pięciu skarg dziennie trafia do rzecznika praw konsumentów w Urzędzie Miasta w Słupsku. Większość zastrzeżeń dotyczy funkcjonowania TV kablowej, operatorów telefonii komórkowej, niekorzystnych umów bankowych i wadliwego obuwia. Niestety najczęściej konsumenci trafiają do mnie za późno – podkreśla Marek Downar-Zapolski. Z roku na rok do rzecznika trafia coraz więcej skarg. W 2001 roku było ich 600, w 2006 już tysiąc.
Informacje na temat artykułu:
źródło: | Radio Słupsk |
data dodania: | 2007-03-07 |
wyświetleń: | 4343 |
Brak Waszych opinii do tego artykułu.
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 13 Gości