|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Co gryzie pasażera?
Rozmiar tekstu: A A A
Mimo przeprowadzania systematycznych badań i tak co kilka tygodni rozkład jazdy jest modyfikowany. Od niedzieli np. skrócono trasę linii nr 9. O tym, że do wprowadzenia zmiany nie trzeba było grupy ekspertów przyznaje sam Siewierski. - To kierowcy zauważyli, że "dziewiątką” przez Kozietulskiego jeździ niewiele osób. Jednak jego zdaniem kierowca nie jest w stanie dokładnie policzyć liczby pasażerów. I do tego wynajęci są eksperci z Uniwersytetu Gdańskiego. Teraz, przez ponad miesiąc, będziemy ich spotykać w autobusach i będą nas oni pytać jak nam się jeździ. O co dokładnie? - Zażyczyliśmy sobie kompleksowego opracowania. Jednak jak dokładnie będzie wyglądała ankieta, tego nie wiem. Opracuje ją firma, którą wybraliśmy - twierdzi Siewierski. Wiadomo jednak, że ankieterzy nie będą pytać pasażerów o np. kulturę kierowców i kontrolerów biletów, bo to robi... dział kontroli przewozów w MZK. Tymczasem m.in. na takie pytania odpowiadali pasażerowie MZK w Koszalinie, gdzie badania marketingowe też były, ale o wiele tańsze. - Zapłaciliśmy za nie około 30 tysięcy złotych. Dokładnie określiliśmy czego oczekujemy. Były też pytania i o wygląd kierowcy, i o walory techniczne pojazdów. W skali od 1 do 6 dostaliśmy ocenę 3,9 - mówi Jerzy Banasiak, rzecznik zakładu komunikacji miejskiej w Koszalinie. Jaki będzie wynik słupskich badań, dowiemy się... w przyszłym roku, bo opracowywanie ankiet jest podobno bardzo żmudne. (nik)
Na zdjęciu: Pasażerowie i bez kosztownych badań powiedzą, co należy naprawić w komunikacji miejskiej. Na przykład zdemolowane przystanki.
fot. Krzysztof Tomasik
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 34 Gości