|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Płacili rachunki w okienku kasowym, teraz mają zaległości
Rozmiar tekstu: A A A
Edward Sochacki ze Słupska ma ponad 100 złotych zaległości. Wszystkich znajomych ostrzega przed płaceniem rachunków w okienku kasowym firmy Partner. Fot. APR - SAS |
Od poniedziałku zarówno pod Biurem Obsługi Klienta TV Vectra w Słupsku jak i okienkiem kasowym firmy Partner przy ulicy Jana Pawła II ustawiają się gigantyczne kolejki. W BOKu Vectry abonenci przychodzą z potwierdzonymi przez punkt kasowy rachunkami a w słupskiej siedzibie firmy Partner domagają się wpłaconych wcześniej pieniędzy.
- Mam potwierdzoną na rachunku zapłatę, ale pieniądze nie trafiły do Vectry - mówi Edward Sochacki ze Słupska, którego spotkaliśmy pod siedzibą Vectry w Słupsku - Zaległości wynoszą ponad 100 zł i pochodzą z grudnia i lipca ubiegłego roku. Wszystkim mówię, aby nie opłacali rachunków tej firmie.
Oszukana czuje się również Wanda Uruska ze Słupska choć jej zaległości wynoszą jedynie 25 zł.
- Na szczęście to bardzo niska kwota i natychmiast ją uregulowałam. Nie wiem jednak, czy odzyskam swoje pieniądze. Znam ludzi, którzy zalegają nawet po kilkaset złotych. A przecież płaciliśmy w tej firmie nie tylko za telewizję ale za prąd i telefon. Trzeba sprawdzić czy tam nie ma zaległości. Pracownicy Vectry zapewnili nas jednak, że nie będziemy mieli żadnych problemów.?Słowa te potwierdza Krzysztof Burmer, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klienta Grupy Vectra z Gdyni.
- Zauważyliśmy pewne opóźnienia w transferze kwot za abonament naszych klientów z firmy Partner. Poprosiliśmy firmę Partner o wyjaśnienia i obecnie na nie czekamy. Jednakże nasi abonenci nie odczuwają z tego tytułu żadnych konsekwencji - czytamy w pisemnej odpowiedzi.
Mimo oczekiwania na odpowiedź Vectra zerwała w poniedziałek umowę o współpracy z firmą Partner. Na drzwiach punktu kasowego Partner w Słupsku pojawiła się kartka z taką informacją o zerwaniu współpracy. Jednocześnie pracownicy Vectry proszą swoich abonentów o opłacanie rachunków w innych punktach.
Mimo usilnych starań nie udało się nam uzyskać komentarza od przedstawicieli firmy Partner, która ma swoją siedzibę w Gdyni. Pracownica firmy zapewniła nas jedynie, że prezes firmy do nas oddzwoni. Przedstawiciele nie odpowiedzieli również na nasze zapytanie wysłane drogą elektroniczną.
Do tematu wrócimy.
Informacje na temat artykułu:
autor: | Hubert Bierndgarski |
Źródło: | POLSKA Dziennik Bałtycki |
data dodania: | 2008-01-30 |
wyświetleń: | 3231 |
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 8 Gości