Grudzień 2024 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Fan City Tour 11 czerwca w Słupsku
Rozmiar tekstu: A A A
Już w najbliższy poniedziałek mobilna strefa kibica Fan City Tour odwiedzi Słupsk. Strefa stanie na Placu Zwycięstwa i funkcjonować będzie od godziny 15:00 do 23:00. Na gości oprócz wspólnego oglądania meczów Francja-Anglia oraz Ukraina- Szwecja, czeka wiele atrakcji. Jednym z partnerów strefy jest oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, marka Carlsberg.

Strefa kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 a 23.00. Wejście do niej będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m.in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek, obserwować będzie można powtórki z najlepszych sytuacji meczowych UEFA, a także typować wyniki nadchodzących meczów. Strefa Fan City Tour składać się będzie z dwóch wydzielonych obszarów. Pierwszy z nich to obszar oglądania meczów. Będzie można tam ekranie diodowym o wymiarach 2,7m x 5,1m w technologii HD śledzić w zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012™, a także wziąć udział w zabawach przygotowanych przez animatorów. Za obszarem oglądania meczów znajduje się strefa gastronomiczna m.in. z jedynym oficjalnym piwem UEFA EURO 2012™ - Carlsbergiem.

Carlsberg od 24 lat wspiera Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu wie, jak ważne jest umożliwienie przeżywania piłkarskich emocji wszystkim Polakom także w miastach, które nie są gospodarzami turnieju. Dlatego jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ zdecydował się na wsparcie projektu Fan City Tour. Carlsberg zorganizuje w mobilnych strefach kibica własne animacje i konkursy z nagrodami oraz dostarczy do każdej ze stu stref piwo i sprzęt do jego dystrybucji.

Wierzymy, że nasze zaangażowanie w projekt Fan City Tour pomoże w stworzeniu niesamowitej atmosfery podczas UEFA EURO 2012™ w całej Polsce. Chcemy, żeby dzięki temu, nadchodzące Mistrzostwa Europy były najlepsze w historii, a Polacy pokazali się z najlepszej strony. Jesteśmy pewni, że wspólnie damy radę. – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor projektu Euro 2012 Carlsberg Polska.

UWAGA KONKURS
Sześć pierwszych osób, które w poniedziałek (11. maja) wyśle do nas wiadomość e-mail na adres info@eslupsk.pl ze swoimi danymi, zatytułowaną Carlsberg otrzyma zestaw szklanek. Sponsorem konkursu jest firma Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012.
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:eSłupsk
data dodania:2012-06-08
wyświetleń:4887

Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 10 Gości