|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Fan City Tour 11 czerwca w Słupsku
Rozmiar tekstu: A A A
Strefa kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 a 23.00. Wejście do niej będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m.in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek, obserwować będzie można powtórki z najlepszych sytuacji meczowych UEFA, a także typować wyniki nadchodzących meczów. Strefa Fan City Tour składać się będzie z dwóch wydzielonych obszarów. Pierwszy z nich to obszar oglądania meczów. Będzie można tam ekranie diodowym o wymiarach 2,7m x 5,1m w technologii HD śledzić w zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012™, a także wziąć udział w zabawach przygotowanych przez animatorów. Za obszarem oglądania meczów znajduje się strefa gastronomiczna m.in. z jedynym oficjalnym piwem UEFA EURO 2012™ - Carlsbergiem.
Carlsberg od 24 lat wspiera Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu wie, jak ważne jest umożliwienie przeżywania piłkarskich emocji wszystkim Polakom także w miastach, które nie są gospodarzami turnieju. Dlatego jako zaangażowany sponsor UEFA EURO 2012™ zdecydował się na wsparcie projektu Fan City Tour. Carlsberg zorganizuje w mobilnych strefach kibica własne animacje i konkursy z nagrodami oraz dostarczy do każdej ze stu stref piwo i sprzęt do jego dystrybucji.
Wierzymy, że nasze zaangażowanie w projekt Fan City Tour pomoże w stworzeniu niesamowitej atmosfery podczas UEFA EURO 2012™ w całej Polsce. Chcemy, żeby dzięki temu, nadchodzące Mistrzostwa Europy były najlepsze w historii, a Polacy pokazali się z najlepszej strony. Jesteśmy pewni, że wspólnie damy radę. – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor projektu Euro 2012 Carlsberg Polska.
UWAGA KONKURS
Sześć pierwszych osób, które w poniedziałek (11. maja) wyśle do nas wiadomość e-mail na adres info@eslupsk.pl ze swoimi danymi, zatytułowaną Carlsberg otrzyma zestaw szklanek. Sponsorem konkursu jest firma Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012.
Informacje na temat artykułu:
Źródło: | eSłupsk |
data dodania: | 2012-06-08 |
wyświetleń: | 4887 |
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 10 Gości