Kwiecień 2025 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Oszuści pukają do drzwi
Rozmiar tekstu: A A A
Atrakcyjne warunki połączeń i promocyjne minuty. Tym kuszą nas przez drzwi akwizytorzy przedstawiający się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. - Dopiero, kiedy poprosi o cennik usług, okazuje się, że podpisaliśmy umowę z Tele 2 - skarżą się nasi czytelnicy. - To przecież wyłudzanie pieniędzy i oszustwo. Akwizytorzy podają się za pracowników Telekomunikacji Polskiej i pytają o wysokość abonamentu i godziny, w których najczęściej korzystamy z telefonu. Później proponują obniżenie rachunku. - Zainteresowała mnie ta propozycja, bo cenny jest każdy grosz - mówi Marcin ze Słupska. - Umowy wyglądały na prawdziwe, ale nie było na nich żadnego loga operatora. Już po podpisaniu dokumentów poprosiłem o dokładny cennik. Akwizytor pokazał go niechętnie, bo na nim było logo Tele 2. O podobnych przypadkach Telekomunikacja Polska wie od dawna. - Nie wypada mi komentować działalności konkurencji - mówi Roman Wilkoszewski, rzecznik prasowy TP SA w Gdańsku. - Jeżeli ktoś chce zdobyć zaufanie klienta wprowadzaniem w błąd, to już jego sprawa. Na rynku jest kilku operatorów, więc abonenci mogą swobodnie wybierać z kim chcą zawierać umowy.

Pracownicy centrali Tele 2 bagatelizują problem. - Jeżeli ktoś naprawdę się podszywa pod naszą konkurencję, to długo u nas nie popracuje - mówi Karol Wieczorek, rzecznik prasowy operatora. - Za każdym razem po podpisaniu umowy dzwonimy do abonenta i kontrolujemy, czy wszystko przebiegało zgodnie z procedurą. Na pewno sprawdzimy, czy w Słupsku dzieją się takie rzeczy.

O skali zjawiska świadczy fakt, że pod koniec ubiegłego roku Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Tele 2 zaprzestania posługiwania się przez jej przedstawicieli handlowych emblematami z logo TP, jej materiałami reklamowymi, identyfikatorami i kolorami firmowymi w celu wprowadzenia w błąd klientów Telekomunikacji Polskiej. Osoby, które dały się oszukać fałszywym akwizytorom, mogą zrezygnować z umowy bez żadnych konsekwencji w ciągu siedmiu dni od jej podpisania. (air)
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Pomorza
data dodania:2005-03-07
wyświetleń:1187

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 2 Gości