|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Internetowy konkurs z "ziołem" reklamuje narkotyki?
Rozmiar tekstu: A A A
- To reklama narkotyków - jednoznacznie ocenia Walentyna Czarnik, szefowa TZN w Słupsku. - Zrozumiałabym jeszcze, gdyby ten liść był przekreślony, to przynajmniej wiadomo byłoby, że nie zachęcają do jej brania. Jest inaczej. Dodatkowo ten symbol na stronie nazywa się "zioło". Tak samo mówi się na ten narkotyk w slangu dilerów. Protest w sprawie zlikwidowania tego symbolu już wysłaliśmy do firmy.
Sprawą zainteresowała się też słupska policja.
- Sprawdzimy czy w jakikolwiek sposób to nie narusza obowiązującego prawa - mówi kom. Jacek Bujarski, rzecznik KMP w Słupsku. - Jeśli tak, to podejmiemy odpowiednie działania, aby prawo wyegzekwować.
Tymczasem w powiecie słupskim 70 procent nastolatków z gimnazjów miało kontakt z narkotykami, m.in. właśnie z marihuaną. Najmłodszy pacjent leczony w poradni uzależnień ma 7 lat! Próbowaliśmy skontaktować się z jakąkolwiek osobą z działu Public Relations firmy Unilever lub z rzecznikiem prasowym. Nie udało się. Ich telefony były nieczynne, zgłaszała się jedynie automatyczna sekretarka.
Informacje na temat artykułu:


autor: | Marcin Kamiński |
Źródło: | POLSKA Dziennik Bałtycki |
data dodania: | 2007-06-05 |
wyświetleń: | 1573 |

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 5 Gości