|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Telefon Vectry w Słupsku
Rozmiar tekstu: A A A
Mieszkańcy Słupska mogą już korzystać z usługi telefonii stacjonarnej VECTRY opartej na technologii cyfrowej. Klienci VECTRY mają do wyboru różne pakiety telefoniczne: "Tani Abonament", "Rozmowy w dobrej cenie" lub "Rozmowy za darmo". Ponadto, zestaw usług VECTRY, obejmujący telewizję, internet i telefon, jest dostępny już od 95 zł.
"Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci VECTRY mają możliwość skorzystania z naszej oferty triple play, czyli dostępu do telefonu, internetu i telewizji kablowej. Oznacza to, że będą oni mogli również skorzystać z oferty usług łączonych, pozwalających na oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług umożliwia abonentom VECTRY wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb" - mówi Krzysztof Burmer, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klienta VECTRA SA.
Połączenia w usłudze telefonicznej VECTRY odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników VECTRY. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej VECTRY nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.
Abonenci korzystający z planów telefonicznych VECTRY mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci VECTRA, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji każdy abonent otrzymuje gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego oraz możliwość przetestowania usługi w czasie 2 próbnych miesięcy.
Cena abonamentów w ramach poszczególnych pakietów
Już teraz wszyscy abonenci VECTRY mogą również skorzystać z tańszych połączeń telefonicznych do krajowych sieci komórkowych. Koszt połączenia do sieci komórkowych został obniżony we wszystkich planach taryfowych VECTRY. Dzwoniąc w ciągu dnia - od godziny 8 do 22 - w ramach planów Rozmowy w dobrej cenie oraz Rozmowy za darmo, cena jednej minuty połączenia wynosi 83 gr. Wieczorem - od godz. 22 do 8 rano - rozmowy można wykonywać jeszcze taniej, a koszt jednej minuty połączenia nie przekracza 67 groszy brutto. Niższe stawki obejmują także plan Tani Abonament.
Dodatkowych informacji na temat usługi dostępu do telefonii stacjonarnej oraz aktualnych promocji udziela Biuro Obsługi Klienta przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku (tel. 059 842 04 15, 841 17 76).
"Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci VECTRY mają możliwość skorzystania z naszej oferty triple play, czyli dostępu do telefonu, internetu i telewizji kablowej. Oznacza to, że będą oni mogli również skorzystać z oferty usług łączonych, pozwalających na oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług umożliwia abonentom VECTRY wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb" - mówi Krzysztof Burmer, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klienta VECTRA SA.
Połączenia w usłudze telefonicznej VECTRY odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników VECTRY. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej VECTRY nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.
Abonenci korzystający z planów telefonicznych VECTRY mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci VECTRA, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji każdy abonent otrzymuje gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego oraz możliwość przetestowania usługi w czasie 2 próbnych miesięcy.
Cena abonamentów w ramach poszczególnych pakietów
Pakiet | Cena brutto w przypadku korzystania z 3 usług VECTRY m-c |
Cena brutto w przypadku korzystania z 2 usług VECTRY m-c |
Cena brutto w przypadku korzystania z 1 usługi VECTRY m-c |
Tani Abonament | 21 zł | 21 zł | 21 zł |
Rozmowy w dobrej cenie | 35 zł | 39 zł | 42,99 zł |
Rozmowy za darmo | 65 zł | 70 zł | 74,99 zł |
Już teraz wszyscy abonenci VECTRY mogą również skorzystać z tańszych połączeń telefonicznych do krajowych sieci komórkowych. Koszt połączenia do sieci komórkowych został obniżony we wszystkich planach taryfowych VECTRY. Dzwoniąc w ciągu dnia - od godziny 8 do 22 - w ramach planów Rozmowy w dobrej cenie oraz Rozmowy za darmo, cena jednej minuty połączenia wynosi 83 gr. Wieczorem - od godz. 22 do 8 rano - rozmowy można wykonywać jeszcze taniej, a koszt jednej minuty połączenia nie przekracza 67 groszy brutto. Niższe stawki obejmują także plan Tani Abonament.
Dodatkowych informacji na temat usługi dostępu do telefonii stacjonarnej oraz aktualnych promocji udziela Biuro Obsługi Klienta przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku (tel. 059 842 04 15, 841 17 76).
Informacje na temat artykułu:
autor: | ms |
Źródło: | eSłupsk |
data dodania: | 2007-04-02 |
wyświetleń: | 2815 |

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 29 Gości