|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
"Żagiel" popatrzy na ręce firmy, która oszukała emerytów
Rozmiar tekstu: A A A
Podobnie było z pozostałymi mieszkańcami budynków przy ul. Leśnej. Zamiast tysiąca złotych na umowach widniały 2 tys. zł, a nawet 3 tys. zł. Nieścisłe były też pozostałe dane dotyczące wykształcenia oraz formy własności mieszkań. W umowie przedwstępnej zastosowano też „kruczek prawny” - jakakolwiek forma odstąpienia od umowy powodowała zmuszenie klientów do jednorazowej zapłaty za usługę.
- Ja prawa nie łamię - tłumaczy Andrzej Węgłowski, właściciel firmy „Springs”. - Jeśli montuję drzwi, a klient odstąpi od umowy, to kto zapłaci za poniesione koszty i materiał?
Po naszej publikacji sprawą zainteresowała się firma „Żagiel”. Stwierdzono, że umowy podpisywane za pośrednictwem firmy „Springs” nie zostały zawarte z naruszeniem prawa, jednak działania „Springs” będą monitorowane.
- Zaproponowaliśmy klientom odstąpienie od zawartych umów - tłumaczy zarząd firmy Żagiel. - Firmę wstawiającą drzwi będziemy kontrolować na bieżąco.
Wszyscy klienci, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości związane ze swoją umową kredytową mogą kontaktować się z Centrum Obsługi Klientów Żagiel S.A. pod nr telefonu: 0 801 88 55 88. (Marcin Kamiński)
Na zdjeciu: Zostaliśmy naciągnięci na coś, czego nie zamawialiśmy - twierdzą mieszkańcy ul. Leśnej.
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 8 Gości