|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Urząd Miejski chce walczyć z kiepskim wizerunkiem
Rozmiar tekstu: A A A
Czy to koniec promocyjnych strzałów na oślep w Słupsku? Biuro Promocji i Integracji Europejskiej wzięło się do pracy i wytoczyło ciężkie działa, które mają przynieść efekt w postaci najazdu turystów. Na początek pojawi się dwuzłotówka z wizerunek Muzeum Pomorza Środkowego. Potem mają być bilbordy reklamujące miasto i wielka sportowa impreza. Do tej pory Słupsk nie miał szczęścia do pomysłów promocyjno-marketingowych. Pierwszym niewypałem był projekt "Mount Słupsk". Pojawił się nieznany himalaista - Radosław Prasowski, który z pomocą pieniędzy z kasy miasta chciał zatknąć na jednym ze szczytów Himalajów tabliczkę z nazwą Słupsk. Góra miała też otrzymać taką nazwę. Projekt upadł, a pomysł stał się powodem do kpin z miasta w ogólnopolskich mediach. Teraz ma być inaczej - akcje promocyjne mają być przemyślane i konkretne.
- Moneta z wizerunkiem muzeum ma być wybita w czerwcu - informuje Marek Sosnowski, specjalista z biura promocji ratusza. - Słupsk został wytypowany przez komisję, która wybierała miasta najważniejsze gospodarczo oraz kulturalnie. Jest ich niewiele, a my jesteśmy dumni, że na nas trafiło.
Dwa lata temu w Polsce pojawiły się bilbordy reklamujące miasto z hasłem - Oczywiście Słupsk. Pomysł podobał się przedstawicielom ratusza, mniej jednak mieszkańcom. Ratusz jednak się nie poddaje i nadal chce się promować poprzez te bilbordy. Staną w kilku miastach kraju oraz przy wjeździe i wyjeździe ze Słupska.
- Zawisną w najważniejszych miastach. Mamy nadzieję, że dzięki temu turyści do nas przyjadą i że plakaty zapadną im w pamięci - mówi Sosnowski.
Słupsk zamierza powalczyć o turystów także imprezą - 13 Światowymi Igrzyskami Polonijnymi. Na sportową imprezę przyjedzie około tysiąc zawodników z całego świata.
- Towarzyszyć temu będą imprezy okolicznościowe, Słupsk będzie widoczny przez tydzień w telewizji - dodaje Sosnowski.
Pomysłów na to, by przyciągnąć turystów jest wiele, specjaliści z branży turystycznej i marketingowej mówią jednak o słabej bazie wypoczynkowej - nie ma tu odpowiedniego zaplecza hotelowego i rozrywkowego.
- Moneta z wizerunkiem muzeum ma być wybita w czerwcu - informuje Marek Sosnowski, specjalista z biura promocji ratusza. - Słupsk został wytypowany przez komisję, która wybierała miasta najważniejsze gospodarczo oraz kulturalnie. Jest ich niewiele, a my jesteśmy dumni, że na nas trafiło.
Dwa lata temu w Polsce pojawiły się bilbordy reklamujące miasto z hasłem - Oczywiście Słupsk. Pomysł podobał się przedstawicielom ratusza, mniej jednak mieszkańcom. Ratusz jednak się nie poddaje i nadal chce się promować poprzez te bilbordy. Staną w kilku miastach kraju oraz przy wjeździe i wyjeździe ze Słupska.
- Zawisną w najważniejszych miastach. Mamy nadzieję, że dzięki temu turyści do nas przyjadą i że plakaty zapadną im w pamięci - mówi Sosnowski.
Słupsk zamierza powalczyć o turystów także imprezą - 13 Światowymi Igrzyskami Polonijnymi. Na sportową imprezę przyjedzie około tysiąc zawodników z całego świata.
- Towarzyszyć temu będą imprezy okolicznościowe, Słupsk będzie widoczny przez tydzień w telewizji - dodaje Sosnowski.
Pomysłów na to, by przyciągnąć turystów jest wiele, specjaliści z branży turystycznej i marketingowej mówią jednak o słabej bazie wypoczynkowej - nie ma tu odpowiedniego zaplecza hotelowego i rozrywkowego.
Informacje na temat artykułu:
autor: | Marcin Kamiński |
Źródło: | POLSKA Dziennik Bałtycki |
data dodania: | 2007-01-23 |
wyświetleń: | 3441 |
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2024 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 9 Gości