Kwiecień 2025 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Sprawdzajmy ceny przy kasie
Rozmiar tekstu: A A A
Wprowadzanie w błąd klientów zarzuca Realowi słupszczanka, która za wędlinę w hipermarkecie zapłaciła więcej, niż podano na opakowaniu. Pracownicy sklepu twierdzą, że stało się tak, bo odkleiła się metka z aktualną ceną. Jolanta Bogdaniuk ze Słupska przy kasie usłyszała, że za kiełbasę, na której była cena 2,96 złotych musi zapłacić aż 4,20 złotego. W informacji poinformowano ją, że Real ma swoją cenę a firma produkująca wędliny swoją. Klientka nie domagała się nawet zwrotu pieniędzy.

- Chciałam po prostu zgłosić, że coś jest nie tak. Jak można zamieszczać cenę, która nie obowiązuje. Na półce była podana jedynie kwota za kilogram - dodaje pani Jolanta. - To niby tylko złotówka, ale jeśli więcej osób wprowadzono by w błąd, nazbierałaby się spora suma.

O wyjaśnienie poprosiliśmy Marka Zapolskiego, miejskiego rzecznika konsumentów w Słupsku. - To cena widniejąca na artykule jest obowiązująca dla klienta - twierdzi rzecznik. (Klaudia Mrowińska)

Fot. Sławek Żabicki
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Pomorza
data dodania:2006-03-20
wyświetleń:1958

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 5 Gości