|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia
Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |
USD zł |
EUR zł |
CHF zł |
Kategoria: Aktualności
Jaka jest nasza promocja?
Rozmiar tekstu: A A A
- Bieganie to najzdrowsza i najtańsza forma wypoczynku - uważa Przemysław Namysłowski. - Poza tym ogromną rolę w promowaniu miasta w ubiegłym roku odegrała drużyna koszykówki Energa Czarni Słupsk.
Prawica uważa tymczasem, że działania biura promocji to nic innego jak odcinanie kuponów od tego, co jest na stałe wpisane w pracę urzędu. - To żadna promocja, bo miasto właściwie nie istnieje poza jego granicami - uważa Zbigniew Wiczkowski, radny Słupskiego Forum PiS. - Nie ma promocyjnych działań, nie widać bowiem napływu kapitału ani rozwoju rynku pracy. Nie zachęcamy też poważnego inwestora do działania. Postawienie kilku tablic i rozwieszenie plakatów to za mało, by budować dobry wizerunek miasta.
Radnych opozycji boli również to, że promocją nazywane są imprezy masowe dla słupszczan, takie jak koncerty.
- One należą się nam "jak psu miska" - dodaje Wiczkowski. - Więc to też żadna promocja. Pomysłów promocyjnych broni lewica: - Krawiec kraje, na ile mu materiału staje - mówi Krzysztof Sirant, szef klubu radnych SLD. - Ale jesteśmy miastem wyrazistym i działamy na tyle, na ile nas stać. (Marcin Kamiński)
O serwisie ::
Reklama ::
Polityka Prywatności ::
Kontakt
Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 12 Gości