Styczeń 2025 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
Biedronka przeprasza
Rozmiar tekstu: A A A
Po naszej publikacji "Uwaga na śląską z Biedronki" (GP z 8 sierpnia 2006 roku) napisał do nas Paweł Tymiński, rzecznik prasowy spółki JMD, która jest właścicielem sieci dyskontów. – Bardzo dziękujemy za informacje o opisanej przez "Głos Pomorza" sprawie. Po sygnale, w naszym sklepie, została natychmiast wszczęta kontrola wewnętrzna. Z naszych ustaleń wynika, że przypadek ten miał wyłącznie charakter incydentalny i jest wynikiem błędu ludzkiego. Przeterminowany towar powinien być – zgodnie z naszymi wewnętrznymi procedurami – natychmiast wycofany ze sprzedaży. Dlatego też, przekazaliśmy stosowne pouczenie personelowi sklepu, aby takie sytuacje nie zdarzały się w przyszłości. Chciałbym także zapewnić, że nasza firma przykłada ogromną wagę do jakości oferowanych produktów. Utrzymaniu najwyższego standardu w tym obszarze, służą liczne badania jakościowe i testy. Wszystko to ma zapewnić naszym klientom produkty najwyższej jakości. Raz jeszcze dziękuję za informację. Chcielibyśmy też przeprosić klientów za zaistniały kłopot i zapewnić, że podjęliśmy wszelkie kroki, aby wyeliminować podobną sytuację w przyszłości. Jednocześnie zapewniam klientów, że obecnie w opisywanym markecie wszystkie produkty mają aktualny termin ważności i nie ma żadnych przeterminowanych – z poważaniem Paweł Tymiński rzecznik prasowy Jeronimo Martins Dystrybucja SA, właściciela sieci sklepów Biedronka. (red)
 
 

Informacje na temat artykułu:
Źródło:Głos Pomorza
data dodania:2006-08-09
wyświetleń:1911

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 21 Gości